Twoja firma może pomóc

Razem możemy uratować komuś życie!

Świadomy Pracodawca to ten, który wie, jak ważna jest społeczna odpowiedzialność biznesu. Zaangażuj swoją firmę w wartościowe projekty na rzecz zdrowia i ratowania ludzkiego życia. Sprawdź co wspólnie możemy zdziałać.

Współpraca z Fundacją DKMS to dodatkowa korzyść dla Twojej firmy

Współpraca z organizacją charytatywną nie tylko daje Twojej firmie możliwość nawiązania kontaktów, ale także pokazuje Twoją organizację jako społecznie odpowiedzialnego partnera.

Z kolei zachęcając pracowników do angażowania się w działania charytatywne pokazujesz im, że mają ogromny wpływ na społeczność która ich otacza. To poprawia atmosferę w pracy i naprawdę motywuje ludzi do działania.

Wiemy, że każda firma jest wyjątkowa, dlatego chcemy z Tobą rozmawaiać i wspólnie wypracować projekty i rozwiazaniania, które przyniosą korzyści Twojej organizacji.

Niezależnie od tego, czy Twoja firma współpracowała wcześniej z organizacją charytatywną, czy nie, pomożemy Ci wszystko zorganizować. Jeśli więc chcesz wspierać naszą misję poprzez rejestrowanie potencjalnych dawców komórek macierzystych, stworzyć z nami produkt zaangażowany społecznie, ofiarować swój czas, usługi, wiedzę lub zostać Partnerem naszych działań, skontaktuj się z nami.

Masz pytania? Z chęcią na nie odpowiemy!
Marek Makowski Specjalista ds. Fundraisingu Korporacyjnego
Marek Makowski
Starszy Specjalista ds. Fundraisingu Korporacyjnego

Zaangażowany Pracownik to podstawa sukcesu

Badania pokazują, że zaangażowani pracownicy są bardziej zadowoleni i efektywni.

Współpraca z Fundacją DKMS to świetny sposób na budowanie ducha zespołu i angażowanie ludzi. Firma i pracownicy dostają szansę na dokonanie prawdziwej zmiany społecznej.

„Kultura i zaangażowanie to najważniejszy problem, z jakim mierzą się firmy na całym świecie. 87% organizacji wymienia kulturę i zaangażowanie jako jedno z głównych wyzwań. Organizacje, które tworzą kulturę definiowaną przez znaczącą pracę, głębokie zaangażowanie pracowników osiągają lepsze wyniki niż inne organizacje działające w tym samy obszarze i prawdopodobnie prześcigną konkurencję w przyciąganiu największych talentów ”. (Raport Deloitte Human Capital Trends 2015).

„88% milenialsów twierdzi, że ich praca jest bardziej satysfakcjonująca, gdy mają możliwość wywarcia pozytywnego wpływu na kwestie społeczne i środowiskowe”. (Badanie zaangażowania pracowników Millennial w 2016 r. W Cone Communications)

Zaangażuj swoich kolegów i koleżanki z firmy do wspólnej walki z nowotworami krwi. Wasze wsparcie ma ogromne znaczenie. Przyłączcie się do nas i razem walczmy o zdrowie Pacjentów chorych na nowotwory krwi.

Nasi Partnerzy
Partnerstwo z Fundacją DKMS to wyjątkowa szansa na ratowanie życia zarówno dla małych firm, jak i międzynarodowych korporacji.
ID Logistics
Magazyn ID Logistics w Bydgoszczy jest jednym z oddziałów ID Logistics Polska. Od marca 2017 roku prowadzi działalność jako Centrum Dystrybucyjne dla wiodącej sieci sklepów handlowych. O ID LOGISTICS: Grupa ID Logistics, zarządzana przez Erica Hémara, jest międzynarodowym operatorem logistyki kontraktowej, z przychodami na poziomie 2,5 mld EUR w 2022 r. ID Logistics zarządza 375 lokalizacjami w 18 krajach, dysponuje 8 mln mkw. powierzchni magazynowej w Europie, Ameryce, Azji i Afryce. Zespół ID Logistics tworzy 30 000 pracowników. Firma kreuje zaawansowane technologicznie rozwiązania dla klientów z takich sektorów jak handel detaliczny, e-commerce czy FMCG. Od momentu powstania, w 2001 r., grupa ID Logistics jest zaangażowana w szereg projektów społecznych i proekologicznych, w myśl ambitnej polityki CSR. Akcje ID Logistics są notowane na rynku regulowanym przez Euronext w Paryżu, Compartment A (kod ISIN: FR0010929125, Ticker: IDL). ID LOGISTICS W POLSCE: ID Logistics Polska S.A. jest wiodącym operatorem specjalizującym się w logistyce kontraktowej dla branży retail, FMCG, e-commerce, beaty, fashion i dóbr luksusowych. Zapewnia klientom pełne wsparcie w kompleksowym zarządzaniu łańcuchem dostaw, optymalizacji procesów logistycznych przez innowacje oraz automatyczne i skalowalne rozwiązania. ID Logistics jest obecne w 41 lokalizacjach, zarządza 39 centrami logistycznymi o łącznej powierzchni magazynowej ponad 1 mln mkw., przeznaczonej dla realizacji projektów: B2B, e-commerce oraz multichannel. Firma rozwija też zintegrowane rozwiązania transportowe, od transportu całopojazdowego, multimodalnego aż po krajową sieć dystrybucji, która koncertuje się na obsłudze centrów i sieci handlowych. Bazę stanowi 15 regionalnych oddziałów transportowych, obsługujących ponad 100 tys. ładunków FTL i 7 mln przesyłek drobnicowych rocznie. ID Logistics zatrudnia ponad 7 tys. pracowników. Jest częścią Grupy ID Logistics działającej w 18 krajach na świecie. Działania Grupy i ID Logistics Polska w obszarze CSR uwzględniają aspekty etyczne, społeczne i ekologiczne, ukierunkowane na dążenie do osiągnięcia bardziej zrównoważonego rozwoju w całym łańcuchu dostaw. Więcej informacji na: www.id-logistics.com/pl.
KION Group
Jesteśmy globalną, zorientowaną na zespół, otwartą i przejrzystą organizacją. Wspieramy się i troszczymy o siebie, rozumiejąc istotę równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. Nasze zespoły w Krakowie skupiają się na następujących obszarach: - procescy finansowo-księgowe (w obszarze zobowiązań i należności, rachunkowości aktywów, transakcji płatniczych, księgi głównej i raportowania) - wysokiej klasy usługi IT (infrastruktura, application services, software development i e-commerce) - zakupy produkcyjne ze szczególnym uwzględnieniem dostawców z obszaru Europy Wschodniej (poszukiwanie i selekcja dostawców, onboarding i negocjacje, oraz zakupy nieprodukcyjne) KION Business Services Polska w Krakowie jest częścią Grupy KION - jednego z wiodących światowych dostawców wózków widłowych, sprzętu magazynowego i rozwiązań zautomatyzowanego łańcucha dostaw. Jako lider w sektorze intralogistyki optymalizujemy nasze procesy biznesowe dzięki najnowocześniejszym technologiom i zasilamy je zieloną energią, aby móc osiągnąć zrównoważoną przyszłość.
SKF Financial Services Poland Sp. z o.o.
SKF Financial Services Poland Sp. z o.o. to finansowe Centrum Usług Wspólnych, będące częścią globalnej grupy SKF – światowego lidera w dziedzinie łożysk tocznych i opraw łożyskowych. Historia SKF sięga początków XX wieku, kiedy to szwedzki inżynier Sven Wingquist wynalazł rewolucyjne łożysko kulkowe. W 1907 roku założono pierwszą spółkę Aktiebolaget Svenska Kullagerfabriken (SKF), zajmującą się produkcją łożysk. Dziś firma SKF jest największym producentem łożysk tocznych na świecie, z oddziałami rozmieszczonymi globalnie oraz własnymi instytutami badawczymi. Produkty SKF stanowią kluczowy element w ponad 40 branżach przemysłu, odgrywając istotną rolę w rozwoju kolei, budownictwa oraz sektora motoryzacyjnego. Natomiast we wrześniu 2020 roku w Poznaniu powstało Centrum Usług Wspólnych, jako jedno z trzech centrów tego typu w Europie (obok Madrytu i Göteborga) oraz siedmiu na całym świecie, obsługujących praktycznie wszystkie jednostki w grupie SKF. Obecnie nasz zespół liczy niemal 90 specjalistów, pracujących w różnych dziedzinach, takich jak księgowość, controlling, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zakupy. Jednak SKF Financial Services Poland to nie tylko centrum pracy procesowej. W naszej poznańskiej jednostce cenimy szwedzką kulturę pracy oraz aktywne zaangażowanie w działania charytatywne.
Fundacja Krajowej Grupy Spożywczej S.A. „Pomaganie Krzepi”
Fundacja Krajowej Grupy Spożywczej S.A. „Pomaganie Krzepi” powstała w 2016 r. Od początku 2021 roku Fundacja działa według nowej koncepcji prowadząc szereg projektów skierowanych do najważniejszych interesariuszy Fundatora, jakimi są Pracownicy Krajowej Grupy Spożywczej S.A. oraz Plantatorzy buraka cukrowego. Fundacja działa intensywnie na terenach wiejskich rozwijając zamieszkujące je społeczności lokalne przede wszystkim poprzez współpracę z Kołami Gospodyń Wiejskich. Ważnym elementem działania Fundacji są także projekty skierowane do dzieci i młodzieży, w szczególności projekty edukacyjne. Fundacja organizuje między innymi konkursy kulinarne, konkursy wiedzy oraz plastyczne, prowadzi programy grantowe, warsztaty i szkolenia, promuje aktywność fizyczną i zdrowy tryb życia, prowadzi działalność charytatywną. W 2023 roku podjęliśmy szerzej tematykę ekologiczną, która jest hasłem przewodnim naszych działań. Fundacja aktywnie wspiera ochronę i promocję zdrowia. W tym roku, poza organizacją „Dnia dawcy”, podczas którego kilkadziesiąt osób zostało dopisanych do bazy DKMS, przeprowadziliśmy wśród Pracowników Krajowej Grupy Spożywczej S.A. cykl warsztatów skupiających się na profilaktyce raka piersi oraz cykl szkoleń z pierwszej pomocy przedmedycznej.
Narzędziownia Pszenica
Firma Narzędziownia Pszenica jest firmą rodzinną, która rozpoczęła działalność w 1997 roku. Specjalizuje się w wykonywaniu form do odlewania aluminium, oprzyrządowania odlewniczego oraz rdzeni jet cooling głównie dla branży automotive, meblarskiej, budowlanej i oświetleniowej. Największą wartością Narzędziowni są ludzie, którzy ją tworzą i którzy każdego dnia ciężko pracują na jej sukces.
Inprogress
Jesteśmy jednym z liderów branży szkoleniowej w Polsce! Każdego roku firma Inprogress jest klasyfikowana w ścisłej czołówce rankingu największych dostawców usług szkoleniowych według Computerworld. Jesienią 2019 roku zostaliśmy liderem rynku szkoleń AgilePM® oraz szkoleń obszaru Project Management w ramach badania „Trusted Training Radar® for AgilePM®” przeprowadzonym przez Course Conductor.
Medtronic
Medtronic to światowy lider technologii medycznych. Terapie i rozwiązania Medtronic są stosowane w leczeniu ponad 70 jednostek chorobowych; każdej sekundy, każdej godziny, każdego dnia zmieniają życie 2 Pacjentów. Medtronic z dumą realizuje Misję łagodzenia bólu, przywracania zdrowia i wydłużania życia. Jednym z elementów tej Misji jest aktywne uczestnictwo w życiu społecznym i programach charytatywnych.
Lisner
Lisner jest liderem polskiego rynku przetworów śledziowych, sałatek oraz past kanapkowych. Firma jest częścią ogólnoeuropejskiego koncernu spożywczego UTM, który najbardziej znany jest jako właściciel marki produktów mlecznych Müller. Produkty Lisner sprzedawane są głównie w Polsce, ale także eksportowane do kilkunastu krajów na całym świecie. Firma Lisner posiada dwa zakłady produkcyjne, główna fabryka oraz siedziba firmy znajduje się w Poznaniu www.lisner.com.pl
Develey Polska
Develey Polska to część międzynarodowej Grupy Develey wywodzącej się z Bawarii. Obecnie to jeden z wiodących producentów przypraw mokrych na rynku europejskim, m.in. sosów zimnych, sosów sałatkowych, musztard, ketchupów, majonezów. Historia Develey sięga 1845 roku, natomiast w Polsce firma obecna jest od 1995 roku. Oddział w Polsce początkowo zajmował się dostarczaniem produktów na potrzeby McDonald’s, z którym owocna i satysfakcjonująca współpraca trwa na wielu europejskich rynkach rynku od przeszło 40 lat. Pierwszym produktem Develey Polska był Ketchup McDonald’s. W kolejnych latach oferta firmy była sukcesywnie rozwijana o produkty skierowane na rynek detaliczny oraz HORECA. Ważnym krokiem w rozwoju firmy było rozpoczęcie współpracy z wiodącymi sieciami handlowymi w zakresie produkcji dla marek własnych. Develey Polska jest również wyłącznym dystrybutorem na rynku polskim marek takich, jak: Tabasco, Kikkoman, Mutti, Del Monte, Funtastic, Rummo, Excelencia oraz Univer. Develey doskonale rozumie, że konsekwencje dzisiejszego stylu życia i odżywiania będą odczuwalne przez kolejne pokolenia, dlatego wyzwania społeczne i środowiskowe traktuje bardzo poważnie. Będąc firmą rodzinną stara się na każdym kroku myśleć w kategoriach przyszłych pokoleń, a jako przetwórca produktów rolnych dużą wagę przykłada do kwestii ochrony środowiska, analizując i poprawiając procesy produkcyjnie w celu redukcji ich wpływu na planetę.
TechnipFMC
Jesteśmy wiodącym dostawcą technologii dla tradycyjnego i bardziej przyjaznego dla środowiska naturalnego przemysłu energetycznego na całym świecie; dostarczamy w pełni zintegrowane projekty, produkty i usługi umożliwiające wydobycie, separację i transport węglowodorów z dna mórz, na lądzie, statkach i platformach.
Motorola Solutions
Firma Motorola Solutions to globalny lider w dziedzinie zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla sektora komunikacji i bezpieczeństwa. Specjalizujemy się w projektowaniu, produkcji i wdrażaniu systemów radiokomunikacyjnych, infrastruktury sieciowej, oprogramowania i aplikacji. Nasze produkty i usługi są wykorzystywane przez służby ratunkowe, agencje rządowe, przedsiębiorstwa i instytucje publiczne na całym świecie. Dzięki naszym rozwiązaniom organizacje są w stanie skutecznie zarządzać informacjami, szybko reagować na sytuacje awaryjne i zapewniać ochronę. Nasze technologie, takie jak radiotelefony, moduły radiowe i centrale, są niezawodne, wydajne i dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Współpracując z nami, klienci otrzymują kompleksowe wsparcie techniczne, szkolenia i usługi doradcze. Nasza misja polega na tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, które zwiększają bezpieczeństwo, poprawiają efektywność operacyjną i umożliwiają sprawną komunikację.
Fundacja NEUCA dla Zdrowia
Fundacja NEUCA dla Zdrowia powstała 10 lat temu, w 2013 roku, by jeszcze skuteczniej realizować misję Grupy NEUCA w obszarze zdrowia. Kluczowym celem, jaki stawia sobie Fundacja NEUCA dla Zdrowia, zgodnie z Narodowym Programem Zdrowia, jest zwiększenie liczby lat przeżytych w zdrowiu oraz zmniejszenie społecznych nierówności w zdrowiu. Tym samym pozwala Neuce, swojemu fundatorowi, jeszcze lepiej wypełniać misję społeczną w ramach prowadzenia odpowiedzialnego biznesu. Fundacja NEUCA dla Zdrowia skupia się na działalności w obszarze profilaktyki i promocji zdrowego stylu życia. Przebadała już ponad 150 tysięcy pacjentów w całym kraju. Fundacja dociera z mobilnymi przychodniami umożliwiającymi przeprowadzenie badań przesiewowych do większych i mniejszych miejscowości przez cały rok. Dotychczas zrealizowano: badania spirometryczne, kardiologiczne, diabetologiczne, densytometryczne, dermatologiczne, trychologiczne, mammograficzne, podologiczne, urologiczne, usg brzucha, badania lipidogramu i kwasu moczowego oraz badania oczu. Prowadząc od 2022 roku ogólnopolski program profilaktyczny Narodowe Badanie Poziomu Cukru, dotarła do ponad 1 mln pacjentów nieświadomych zagrożenia cukrzycą! Skontrolowała cukier u tysięcy Polaków, niejednokrotnie ratując zdrowie i życie. Licznymi działaniami i eventami zdrowotnymi promuje aktywność fizyczną i wspiera charytatywnie osoby w potrzebie.
Korpo Sp. z o.o
Firma Korpo Sp. z o.o. to stabilna, nowoczesna firma produkcyjna z niemieckim kapitałem. Jesteśmy spółką- córką rodzinnej firmy KORDEL - lidera w produkcji napędów i przekładni. Nasza firma stanowi renomowaną markę i produkuje wysokiej jakości przekładnie do wózków widłowych, maszyn rolniczych i budowlanych. W Polsce od 25 lat z sukcesem wytwarzamy detale, które służą ludziom na całym świecie.
Resi4Rent
Resi4Rent jest największą profesjonalną firmą na rynku najmu w Polsce. Oferuje mieszkania w abonamencie - unikalną usługę zakwaterowania wraz z dodatkowymi świadczeniami i benefitami dla mieszkańców. Towarzyszymy naszym klientom w życiowej zmianie i tworzymy miejsca, w których dobrze się żyje. Usługa mieszkań w abonamencie obejmuje zakwaterowanie w lokalu pachnącym świeżością, w budynkach zlokalizowanych w tętniących życiem ośrodkach miejskich: Łodzi, Gdańsku, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. Nasi lokatorzy otrzymują kompleksową obsługę, w tym wsparcie obecnego w każdym budynku opiekuna klienta i administratora wraz z dodatkowym pakietem świadczeń gwarantujących komfort i bezpieczeństwo.
Europejski Fundusz Leasingowy S.A.
Europejski Fundusz Leasingowy S.A. jest prekursorem leasingu w Polsce. Funkcjonuje na rynku od 1991 r., a od 2001 r. jest częścią Grupy Crédit Agricole, co pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL oferuje szeroki pakiet produktów jak: leasing, pożyczkę, wynajem długoterminowy, ubezpieczenia, faktoring oraz profesjonalne doradztwo. Współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Ponad 30-letnie biznesowe doświadczenie to solidny fundament na przyszłość, dlatego EFL chce dzielić się wiedzą, wdrażając nowoczesne cyfrowe rozwiązania, by jeszcze sprawniej obsługiwać swoich Klientów i Partnerów. EFL w ramach działań CSR od wielu lat angażuje się w liczne działania na rzecz społeczeństwa, środowiska i gospodarki.
FORVIA Group
Faurecia, należąca do Grupy FORVIA, jest szóstym co do wielkości na świecie i drugim w Europie producentem wyposażenia samochodowego. Jako potentat na rynku motoryzacyjnym w zakresie zaopatrzenia aut, firma obecna jest w 37 krajach świata, zatrudnia 150 000 osób w 300 zakładach produkcyjnych i 35 ośrodkach badawczo-rozwojowych. W Polsce Faurecia jest obecna od 1998 roku i nieustannie się rozwija. Firma posiada 9 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w: Grójcu, Gorzowie Wielkopolskim, Legnicy, Jelczu-Laskowicach i Wałbrzychu. W ostatnim z wymienionych miast znajdują się aż cztery zakłady produkcyjne. Jako drugi zakład Faurecii w Polsce, a pierwszy w Wałbrzychu powstał zakład Mechanizmów (Recliners) specjalizujący się w produkcji mechanizmów pochylania oparcia fotela samochodowego. Tuż po nim powstał Zakład Struktur (Frames), który zajmuje się produkcją ram metalowych i stelaży siedzeń. Kolejny zakład – Wałbrzych Akcesoria (Trim) swoją działalność produkcyjną skupia na produkcji zagłówków i podłokietników. W 2011 roku powstał zakład Pneumatyków, który specjalizuje się w produkcji systemów pneumatycznych – takich jak podparcia pleców czy zaawansowanych technologicznie mat masażu.
TaxCoach
TaxCoach to nowoczesne biuro rachunkowe w samym sercu Poznania. Obsługujemy klientów polskich i zagranicznych w zakresie księgowości i doradztwa podatkowego. Skupiamy się na obsłudze branż e-commerce, usług transportowych oraz firm produkcyjnych. W trakcie zaledwie 4 lat udało nam się zdobyć tytuł Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz wiele innych prestiżowych nagród.
ZBM S.A.
ZBM S.A. to firma ze 100% polskim kapitałem, która od ponad 20 lat jest liderem na rynku zarządzania inwestycjami budowlanymi. Firma wspiera rozwój i inwestycje swoich Klientów, pomaga inwestorom, podmiotom gospodarczym, przedsiębiorcom w wykorzystaniu pełnego potencjału biznesu i w dostrzeganiu nowych możliwości rozwoju w kontekście podejmowanych decyzji, optymalizacji kosztów i minimalizacji ryzyk. Wiedza pracowników ZBM S.A. i najwyższa jakość świadczonych usług, przyczyniają się do budowania zaufania do rynku budowlanego w całej Polsce. Dzięki ogromnemu doświadczeniu i dzięki potencjałowi kadrowemu ZBM S.A. jest w stanie obsłużyć każdą budowę w zakresie kierowania Procesem Inwestycyjnym, Nadzoru Inwestorskiego, Nadzoru Autorskiego i technicznego wsparcia. Usługi ZBM S.A. obejmują szeroko rozumiane usługi nadzoru nad inwestycjami w tym: inwestorstwo zastępcze, nadzory techniczno-kosztowe nad realizacjami inwestycji, nadzory bankowe (monitor bankowy) doradztwo techniczne. Usługi te firma wykonuje przy realizacji inwestycji obiektów budownictwa drogowego, kolejowego, mostowego oraz ogólnego. Wartość wszystkich zrealizowanych przez ZBM S.A. inwestycji wynosi ponad 20 miliardów złotych. Firma zatrudnia 350 specjalistów w tym 250 inżynierów budowlanych w 11 specjalnościach. Jest laureatem wielu nagród m.in. Dzieło Mostowe Roku 2018, Gepard Biznesu 2018, Gepard Biznesu 2019, Nagroda Ministra Infrastruktury za najlepszą ofertę na Targach INFRASTRUKTURA w kategorii Drogi, Mazowiecka Firma Roku w kategorii Infrastruktura -3 miejsce. Poza ww. działalnością, misją ZBM.S.A jest zwiększanie świadomości, dotyczącej bezpieczeństwa i zdrowia, poprzez organizowanie cyklicznych szkoleń i zaangażowanie w akcje społeczne.
Santander Leasing
Santander Leasing od ponad 20 lat wspiera w inwestycjach małych i średnich przedsiębiorców oraz firmy korporacyjne. Ma w ofercie także rozwiązania dla klientów indywidualnych. Firma znajduje się w ścisłej czołówce firm leasingowych, a w kategorii finansowania maszyn i urządzeń jest wieloletnim liderem rynku. Od zawsze kładzie nacisk na wysoką jakość świadczonych usług oraz gwarancję rzetelności we współpracy z klientami. Docenili to przedsiębiorcy, którzy przyznali spółce dwa razy z rzędu nagrodę Marki Godnej Zaufania w roku 2020 i 2021.
Sportfive Polska
Sportfive Poland jest wiodącą agencją marketingu sportowego, oferującą wiedzę i doświadczenie. Wierzymy, że sport – pełen pasji i niepowtarzalnych emocji – stwarza nieskończone i wyjątkowe perspektywy dla świata biznesu. Pasja i 50-letnie doświadczenie w sporcie, pozwalają nam spełniać oczekiwania i potrzeby naszych klientów, którym dostarczamy indywidualnie opracowane, innowacyjne i efektywne rozwiązania oraz dotarcie do zróżnicowanych narzędzi i możliwości w obszarze marketingu sportowego. Świadczymy usługi konsultingowe dla marek, które chcą osiągać swoje cele wykorzystując wysokie zasięgi sportu. Pozyskujemy i dystrybuujemy prawa marketingowe, hospitality oraz prawa medialne do największych wydarzeń sportowych na świecie. Pracujemy dla związków sportowych, lig, klubów i sportowców, którzy chcą rozwijać swój potencjał, efektywnie korzystać ze swoich praw oraz budować dotarcie do szerokiej grupy odbiorców.
Huuuge
Huuuge jest globalnym i jednym z największych twórców oraz wydawcą gier free-to-play na urządzenia mobilne, takich jak Traffic Puzzle, Rogue Land, Huuuge Casino i Billionaire Casino. Naszym celem jest stworzenie społeczności, która umożliwi wspólną zabawę milionom użytkowników. We are a global and one of the largest free-to-play game developers and publishers of online games for mobile devices such as Traffic Puzzle, Rogue Land, Huuuge Casino, and Billionaire Casino. Our mission is to empower billions of people to play together!
Canpack
Grupa CANPACK, należąca do Giorgi Global Holdings, Inc., jest globalnym producentem aluminiowych puszek napojowych, opakowań dla przemysłu spożywczego, a także szklanych butelek i metalowych zamknięć koronowych. Firma, z siedzibą w Krakowie (Polska), zatrudnia prawie 8 tys. osób na całym świecie i prowadzi działalność w 17 krajach.
Can Agri
Can Agri jest firmą rodzinną, która już od ponad 20 lat zaopatruje rolnictwo głównie w produkty do hodowli zwierząt. Od początku naszego istnienia, nieustannie podążamy drogą, której celem jest wsparcie szybszego rozwoju rolnictwa oraz modernizacja hodowli zwierząt w Polsce – zachowując troskę o ich dobrą jakość życia. Kompleksowo obsługujemy rynki agro, zoologiczny, hobby farming i jeździecki. Obserwujemy, reagujemy i dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb rynku. Dzięki temu gospodarstwa naszych Klientów mogą być prowadzone w sposób profesjonalny i nowoczesny. Na co dzień pracujemy z ponad 1000 partnerów, którzy budują sieć dystrybucji w całej Polsce dla portfolio produktów liczącym ponad 12 tysięcy pozycji. www.canagri.pl
Wydawnictwo znak partner Fundacji DKMS
Wydawnictwo Znak
Ufundowany w 1959 roku ZNAK zaczynał jako niezależna oficyna, a na jej powstanie, kupując „cegiełkę”, złożyło się około dziewięciuset osób. Sześćdziesiąt lat później ZNAK to jeden z największych wydawców w Polsce, tak zwana „Stajnia Noblistów”. Publikujemy autorów uznanych i nagradzanych, jaki i debiutantów, którzy wzbogacają polską literaturę, współpracujemy z najlepszymi tłumaczami i redaktorami, angażujemy się w akcje promujące czytelnictwo i kulturę. Nasze książki odnajdują się w adaptacjach teatralnych, radiowych, filmowych, wydawane są za granicą, cytowane są w podręcznikach.
Samsung partner Fundacji DKMS
Samsung
Samsung Electronics Polska od ponad 20 lat dostarcza Polakom najlepszej jakości produkty z zakresu urządzeń mobilnych, RTV, AGD i IT. W Samsung Poland R&D Center - największym po Korei, centrum rozwoju i badań, firma tworzy nowe standardy innowacyjności i dba, by rozwiązania tworzone przez polskich inżynierów były wykorzystywane do produkcji flagowych urządzeń marki dostępnych na wszystkich kontynentach. W nowoczesnej fabryce Samsung Electronics Poland Manufacturing we Wronkach, codziennie produkowane są pralki i lodówki, trafiające do domów w całej Europie.
Axians partner Fundacji DKMS
Atem Polska
Na polskim rynku ATEM – Polska, aktualnie w ramach marki Axians, działa od ponad 25 lat. Jako lider w dziedzinie ICT, Axians jest zaufanym partnerem przy wdrażaniu nowych technologii teleinformatycznych. Oferta Axians zapewnia wszystkim Klientom, firmom, organizacjom rządowym oraz dostawcom usług, unikalny wachlarz rozwiązań do projektowania, wdrażania i obsługi infrastruktury ICT. ATEM jest wszędzie tam, gdzie wymagana jest specjalistyczna wiedza o kompleksowych rozwiązaniach teleinformatycznych.
T- mobile partner Fundacji DKMS
T-mobile
T-Mobile Polska jest jednym z największych operatorów telefonii komórkowej w Polsce, dostarczającym innowacyjne rozwiązania ponad 10 mln klientów. Firma świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych klientom indywidualnym oraz biznesowym. T-Mobile przyświeca misja tworzenia środowiska, w którym nowoczesne technologie służą zrównoważonemu rozwojowi społeczeństwa. To naturalna konsekwencja odpowiedzialności, która spoczywa na firmie dostarczającej innowacyjne rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii jak również organizacji, będącej jednym z liderów rynku.
Auchan Partner Fundacji DKMS
Auchan
Auchan Polska spółka z o.o. prowadzi działalność handlową w 24 centrach handlowych na terenie Polski. Firma powstała ponad 50 lat temu we Francji, a jej właścicielami jest Stowarzyszenie Rodziny Mulliez, które posiada 88% kapitału oraz pracownicy w ramach akcjonariatu pracowniczego, którzy posiadają 12 % udziałów. Firma od początku swojego istnienia opiera się na mocnych wartościach, którymi są zaufanie, dzielenie się i postęp.
RSM partner Fundacji DKMS
RSM
RSM to sieć niezależnych firm doradczych i audytorskich, która posiada 750 biur w 116 krajach i zatrudnia 41.000 specjalistów na świecie. RSM Poland to więcej niż biuro rachunkowe, kancelaria doradztwa podatkowego i firma audytorska – to przede wszystkim profesjonalni doradcy i zaufani partnerzy w biznesie. Jako zespół 250 specjalistów RSM oferuje wsparcie przedsiębiorcom na każdym etapie prowadzenia ich działalności.
Bank Pekao partner Fundacji DKMS
Bank Pekao S.A.
Bank Pekao S.A. jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju. Obsługuje ponad 5 milionów klientów i należy do grona najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie.
Takeda partner Fundacji DKMS
Takeda
Takeda to koncentrująca się na potrzebach pacjentów, innowacyjna globalna spółka farmaceutyczna, która opierając się na 235 latach wspaniałej historii, pragnie przynieść lepsze zdrowie i jaśniejszą przyszłość ludziom na całym świecie.
Reckit partner Fundacji DKMS
Reckitt Benckinser Production
Reckitt Benckiser Production (Poland) Sp. z o.o., jest wiodącą i ekspansywną firmą z branży FMCG w Polsce i na świecie. Nasze produkty – Finish, Airwick, Calgon, Vanish, Veet, Calgonit, Cillit, Woolite, Lovela, Strepsils, Nurofen, Bryza, Scholl i Durex są od wielu lat jednymi z najczęściej wybieranych marek w swoich kategoriach. Fabryka RB w Nowym Dworze Mazowieckim jest największym pracodawcą w rejonie - zatrudnia około 1900 osób i aktywnie uczestniczy w życiu lokalnej społeczności.
Panattoni Europe partnerem Fundacji DKMS
Panattoni Europe
Panattoni Europe jest deweloperem powierzchni przemysłowych. Naszym zamierzeniem jest wspieranie lokalnego biznesu poprzez dostarczanie wielofunkcyjnych budynków magazynowych i produkcyjnych, dopasowanych do zróżnicowanych potrzeb. W celu rozwoju naszej działalności zajmujemy się zakupem gruntów, a następnie zabezpieczamy najbardziej strategiczne lokalizacje w kraju. Występujemy w roli doradcy na każdym etapie procesu inwestycyjnego.
DiaSorin
DiaSorin to międzynarodowa firma z branży medycyny laboratoryjnej, zajmująca się promocją i sprzedażą systemów stosowanych w diagnostyce immunochemicznej i molekularnej. Na pokładach analizatorów z rodziny LIAISON, pracujących w technologii CLIA (chemiluminescencji) obecnie można w optymalnym czasie wykonać ponad 120 specjalistycznych oznaczeń diagnostycznych, których wyniki niosą cenną informację kliniczną.
Credit suisse
Credit Suisse jest globalnym liderem w zarządzaniu aktywami z wysoko rozwiniętym działem bankowości inwestycyjnej. Jako globalna organizacja z siedzibą w Zurychu, w Szwajcarii, działa w blisko 50 krajach i zatrudnia ponad 45 000 osób reprezentujących ponad 150 różnych narodowości. Kierując się duchem przedsiębiorczości Credit Suisse dostarcza swoim klientom całościowe rozwiązania finansowe i innowacyjne produkty, oraz oferuje doradztwo dostosowane indywidualnie do każdego klienta.
Acropol
Historia firmy zaczęła się już ponad 25 lat temu. To wtedy, właściciel firmy Sławomir Jastrzębski, jako młody chłopak zaczął swoją przygodę z prowadzeniem samochodu. Jego instruktorem jazdy był ojciec, który przekazał mu całą swoją pasję oraz doświadczenie związane z zawodem kierowcy, co stało się marzeniem młodego mężczyzny.
Fresenius Kabi
Fresenius Kabi jest globalną firmą działającą w obszarze opieki zdrowotnej, specjalizującą się w produkcji żywienia klinicznego, leków ratujących życie oraz technologii infuzyjnej i transfuzyjnej. Nasze produkty i usługi służą pomocą w opiece nad krytycznie i przewlekle chorymi pacjentami. Nasze długoletnie doświadczenie pozwala oferować produkty spełniające najwyższe oczekiwania naszych klientów.
Demant Partner Fundacji DKMS
Demant Technology Centre
Demant Technology Centre to jedna z najnowocześniejszych firm działających w branży ochrony zdrowia osób niedosłyszących. Od momentu powstania w 2016 roku do dziś zatrudnia już niemal 150 pracowników i stale się rozwija o kolejnych specjalistów z branży IT, audiologii, rozwoju biznesu, projektowania interakcji czy marketingu produktów. W 2017 roku została laureatem prestiżowej nagrody Great Place To Work za kreowanie przyjaznego miejsca pracy, opartego na zaufaniu, budowie pozytywnych relacji z pracownikami i wysokiej kulturze organizacyjnej.
Lundbeck
Duńska firma farmaceutyczna z ponad 100-letnią tradycją, działająca w ponad 60 krajach na całym świecie. Głównymi obszarami działania są choroby neurologiczne i psychiatryczne, a misją poprawa jakości życia osób dotkniętych tymi chorobami. Centrum usług wspólnych w Krakowie działa od 5 lat i zatrudnia ok. 200 osób wspierając globalny biznes w zakresie procesów finansowych, księgowych, kontrolingu, zakupów, kadr i płac oraz IT.
GLS
GLS Poland
GLS Poland to spółka-córka General Logistics Systems B.V. (z siedzibą w Amsterdamie). GLS świadczy wysokiej jakości, niezawodne usługi przewozu paczek dla ponad 240 000 Klientów, uzupełnione o usługi frachtowe i ekspresowe. „Lider jakości w logistyce paczek” – tak brzmi myśl przewodnia GLS. Za pośrednictwem własnych spółek krajowych i przedsiębiorstw partnerskich, Grupa GLS zbudowała rozległą sieć pozwalającą na doręczanie przesyłek do Klientów w 40 krajach. Kompleksowa sieć połączeń drogowych GLS sprawia, że firma jest jednym z wiodących dostawców usług kurierskich i ekspresowych w Europie. Grupa prowadzi również działalność poprzez spółki zależne w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Sieć GLS składa się z ok. 70 centralnych i regionalnych punktów przeładunkowych oraz ok. 1 400 oddziałów, które są obsługiwane przez ok. 28 000 samochodów kurierskich oraz ok. 4 000 samochodów liniowych na długich dystansach. GLS zatrudnia ok. 19 000 osób. W roku obrotowym 2019/2020 Grupa GLS osiągnęła przychody w wysokości 3,6 mld euro i dostarczyła 667 mln przesyłek.
Clicket
Clicket
Clicket to pomysł, który powstał z potrzeby użytkowników. Często brakuje miejsca, w którym młodzi ludzie mogą wszystkie swoje sprawy finansowe załatwić w prosty i przejrzysty sposób. Wiążą się z tym długie i skomplikowane formalności, a efekty często pozostawiały sporo do życzenia. Powodem jest fakt, że studenci, a także osoby przyjeżdżające do pracy w Polsce, są marginalizowani jako potencjalni klienci firm ubezpieczeniowych. Marka Clicket to zmienia, uznając, że wynika to ze złego modelu dystrybucji tych produktów, które na dodatek są niedopasowane do młodego, aktywnego użytkownika. Aplikacja webowa Clicket, a także na smartfony, to proste i przejrzyste warunki oraz szybkość zakupu ubezpieczeń (5 min) w zasadzie z każdego miejsca i o każdej porze. Tu wszystko wykonywane jest przez aplikację. Nie ma dziesiątek stron dokumentów i warunków dodatkowych do przeglądania. Szybkie, dopasowane ubezpieczenie na prostych, przejrzystych warunkach. Cliket to obecnie ubezpieczenia NNW, turystyczne oraz ubezpieczenia kosztów leczenia, ale stale pracująca nad rozszerzeniem oferty.
Hydro
Hydro
Hydro jest wiodącym przedsiębiorstwem przemysłowym, którego działalność biznesowa i partnerskie relacje są zorientowane na zrównoważoną przyszłość. Wnosimy istotny wkład w rozwój branż ważnych dla społeczeństwa. Od 1905 roku Hydro przetwarza surowce naturalne w wartościowe produkty dla społeczeństw i dla przedsiębiorstw — koncentrujemy się przy tym, aby zapewnić dobre, bezpieczne środowisko pracy dla 34 000 pracowników ponad 140 naszych zakładów. Dzisiaj, posiadamy różnorodne spółki — oraz realizujemy dalsze inwestycje — w sektorach zrównoważonego rozwoju. Obecni w wielu segmentach rynków aluminium, energetycznego, recyklingu metali, źródeł odnawialnych oraz akumulatorów, oferujemy w Hydro unikalną bazę wiedzy i kompetencji Hydro jest liderem zorientowanym na rozwój zrównoważonej przyszłości — przetwarzamy surowce naturalne w produkty i rozwiązania za pomocą innowacyjnych i wydajnych technologii.
Admind Branding & Communications
Admind Branding & Communications jest największą agencją brandingową w Polsce. Zespoły w Krakowie, Amsterdamie, Odessie, Bangkoku i Zurychu składają się z ponad 100 ekspertów kreatywnych z 15 krajów. Agencja tworzy rozwiązania brandingowe spełniające różnorodne oczekiwania globalnych klientów z sektora przemysłowego, Industry 4.0, SSC i BPO, których łączy chęć kształtowania rynku poprzez wzmocnienie roli marki. Współpraca, życzliwość, odpowiedzialność, partnerstwo, satysfakcja i przygoda są kluczowymi elementami codziennej działalności firmy od ponad 10 lat. Społeczna odpowiedzialność biznesu to część DNA firmy Admind.
Groupe SEB
Groupe SEB – wiodący, światowy producent małego AGD i przyborów kuchennych skupiający 31 marek (w Polsce m.in. takie marki jak: Tefal, Krups, Rowenta, WMF, Lagostina). Każdego roku Groupe SEB wprowadza na rynek ponad 250 nowych produktów w ponad 150 krajach. Misją firmy jest sprawianie aby ułatwić i uprzyjemnić codzienne życie Konsumentów oraz przyczynić się do poprawy warunków życia na całym świecie. Podejmujemy to wyzwanie rok po roku, tworząc nowe produkty i usługi, które pomagają uczynić życie domowe bardziej satysfakcjonującym. Strategia naszej grupy opiera się na pięciu silnych wartościach: chęci do podejmowania działań, pasji do innowacji, profesjonalizmie, duchu zespołowym i szacunku do ludzi.
EY Academy of Business
Krok po kroku pomaga Ci zdobywać profesjonalną wiedzę i kwalifikacje rozpoznawalne na świecie. EY Academy of Business jest częścią międzynarodowej firmy doradczej EY. Firma przygotowuje i realizuje szkolenia z zakresu umiejętności interpersonalnych, zarządzania strategicznego, sprawozdawczości finansowej, aż po zarzadzanie projektowe. W ofercie ma wieloetapowe, autorskie programy szkoleniowe oraz krótkie i praktyczne szkolenia uzupełniające wiedzę z konkretnej dziedziny. EY Academy of Business specjalizuje się w szkoleniach przygotowujących do zdobycia rozpoznawalnych na całym świecie kwalifikacji zawodowych, takich jak: ACCA, CIA, CFA, PMP. Wykładowcy EY Academy of Business mają zarówno doświadczenie akademickie, jak i praktyczne osiągnięcia w biznesie. Firma prowadzi szkolenia dla osób indywidualnych, instytucji państwowych, organizacji pozarządowych oraz firm prywatnych.
METRO PROPERTIES
METRO PROPERTIES sp. z o.o. jest spółką z branży nieruchomości będącą częścią międzynarodowego koncernu METRO A.G., który zarządza ponad 840 obiektami w 30 krajach. Polskie portfolio obejmuje dziewięć centrów handlowych, cztery parki handlowe i jeden obiekt biurowy- łącznie ponad 450 000 m2 powierzchni handlowej. Spółce zaufało ponad dziewięciuset najemców, a sześćdziesiąt milionów klientów rocznie odwiedza zarządzane przez firmę obiekty. Od 1996 roku METRO PROPERTIES sp. z .o.o oferuje profesjonalne zarządzanie nieruchomościami oraz usługi inwestycyjne. Odpowiadamy za strategiczny rozwój, planowanie, budowę, wynajem i sprzedaż oraz zakup nieruchomości komercyjnych. Podstawową działalnością METRO PROPERTIES sp. z o.o. jest zarządzanie centrami handlowymi. Nasze innowacyjne i odpowiedzialne podejście do projektów poprzez rozwiązania dostosowane do lokalnych warunków pozwala nam skutecznie realizować główny cel naszego działania jakim jest stałe i stopniowe zwiększanie wartości zarządzanych przez nas nieruchomości. Program „Bądź życzliwy” to cykl akcji specjalnych, których celem jest propagowanie pozytywnych zachowań i wsparcie dla osób potrzebujących, ośrodków i fundacji. Tylko w tym roku klienci centrów M1 zgromadzili podarunki dla podopiecznych domów samotnych matek, domów dziecka, schronisk dla psów czy też osób zmagających się z przewlekłymi chrobami.
OTCF S.A.
OTCF S.A. to polska firma, założona w 1995 roku. Powstała z wielkiej pasji do sportu, która trwa do dziś. Możemy śmiało powiedzieć, że sport jest wpisany w nasze DNA. Specjalizujemy się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej i akcesoriów dla amatorów i zawodowych sportowców. Łączymy kompetencje i technologie ze światem mody i stylu. W swoim portfolio mamy markę 4F, 4F Junior oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy sportowe SportStyleStory. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marki Under Armour na rynku polskim. Jesteśmy sponsorem kadry olimpijskiej i paraolimpijskiej oraz kilku europejskich komitetów. Nieprzerwanie chcemy się rozwijać – udoskonalamy ofertę, tworzymy nowe projekty i poszerzamy horyzonty o zagraniczne rynki. A to nie jest nasze ostatnie słowo. Chcemy inspirować, motywować i uczestniczyć w sukcesach sportowych naszych klientów. OTCF S.A. is a Polish company established in 1995. It was born out of a great passion for sport, which continues to this day. We can boldly say that sport is inscribed in our DNA. We specialise in designing, manufacturing and selling sports clothing and accessories for amateur and professional athletes. We combine competence and technology with the world of fashion and style. Our portfolio includes 4F, 4F Junior and Outhorn brands, as well as multibrand sports shops SportStyleStory. We are the exclusive distributor of the Under Armour brand on the Polish market. We sponsor the Olympic and Paralympic teams, as well as several European committees. We constantly want to develop - we improve our offer, create new projects and expand our horizons to foreign markets. And this is not our last word. We want to inspire, motivate and participate in the sporting success of our customers.
Kalmar
Kalmar jest liderem w zakresie produkcji maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej i serwisu. Zaopatruje w maszyny: operatorów portowych i terminalowych, centra dystrybucji oraz przemysł ciężki. Co czwarty kontener na świecie jest przemieszczany za pomocą rozwiązań Kalmar! Kalmar to prekursor w zakresie automatyzacji terminali i efektywnej energetycznie obsługi kontenerów, projektuje inteligentne rozwiązania, dzięki którym światowy obrót towarami może być jeszcze sprawniejszy, innowacyjny i bardziej zrównoważony. Kalmar is a leader in the production of machinery for container handling, port automation and service. It supplies machines to: port and terminal operators, distribution centers and heavy industry. Every fourth container in the world is moved using Kalmar solutions! Kalmar is a precursor in the field of terminal automation and energy-efficient container handling, designing intelligent solutions that make global trade in goods even more efficient, innovative and more sustainable.
Ibra Makeup
Ibra Makeup to marka, która w swoim asortymencie posiada profesjonalne kosmetyki i akcesoria do makijażu. Produkty są tworzone w taki sposób, aby mogły sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientek. Ibra Makeup prężnie się rozwija i pojawia się na wielu branżowych wydarzeniach, by dzielić się swoją wiedzą z zakresu makijażu i pielęgnacji. W swojej ofercie posiada szeroki asortyment produktów, który wizażystom umożliwia przyjemną pracę z makijażem, a początkującym miłośnikom makeupu zapewnia zadowalające efekty w codziennym podkreślaniu urody. Intensywny rozwój i uznanie klientów jest dla nas ogromnym sukcesem i motywacją do dalszych działań.
SUEZ Consulting (SAFEGE)
SUEZ Consulting (SAFEGE) jest firmą z Grupy SUEZ zajmującą doradztwem inżynieryjnym i wspierającą przedsiębiorstwa, miasta i regiony oraz instytucje rządowe i międzynarodowe w rozwoju infrastruktury jak też w procesie transformacji ekologicznej i energetycznej. Nasi eksperci pracują zatem w sektorze ochrony środowiska (woda, odpady, bioróżnorodność, etc.), urbanistyki, energii i mobilności, przyczyniając się do transformacji ekologicznej naszych klientów. SUEZ Consulting jest również zaangażowany w strategiczne przedsięwzięcia Grupy Suez, wspierając jej rozwój w nowych liniach biznesowych lub nowych działaniach związanych z jej misją. SAFEGE S.A.S. Oddział w Polsce (SUEZ Consulting Polska) zapewnia kompleksowe prowadzenie każdej inwestycji – od konsultingu strategicznego, przez opracowanie dokumentacji projektowej i pomoc techniczną, nadzór inwestorski, usługę inwestora zastępczego, zarządzanie inwestycją - aż po końcowe rozliczenie i rozruch. To 30 lat historii i 200 pracowników oraz kilkuset współpracowników zaangażowanych w poprawę jakości życia milionów Polaków. Współpracujemy z władzami lokalnymi, instytucjami publicznymi, przedsiębiorstwami oraz klientami przemysłowymi i komercyjnymi. Jesteśmy obecni w całej Polsce; mamy 32 biura terenowe, prowadzimy aktualnie ponad 200 inwestycji; mamy także własne Biuro Projektów. Zapewniamy istotną stabilność finansową, umiejętności techniczne, interdyscyplinarne doświadczenie i know-how niezbędne dla zarządzania projektami każdego rodzaju. Nasza działalność związana jest ze zrównoważonym rozwojem obejmując sektory: budownictwa, transportu, ochrony środowiska czy energii. SUEZ Consulting is the engineering and consulting branch of the SUEZ Group that assists local authorities and industrial companies in their ecological and energy transition as well as in their adaptation to climate change. Our talents are therefore operating in the environment sector (water, waste, biodiversity, etc.), urban planning, energy and mobility sectors, serving the environmental transition of our public and private customers. SUEZ Consulting is also involved in the strategic missions of the Suez Group to support its development in new business lines and or new activities related to its mission. SAFEGE S.A.S. Branch Office in Poland (SUEZ Consulting Poland) provides comprehensive management of each investment - from strategic consulting, through the development of project documentation and technical assistance, investor supervision, project management, to final settlement and start-up. We have a 30-year history and 200 employees and several hundred associates involved in improving the quality of life for millions of Poles. We cooperate with local authorities, public institutions, enterprises, as well as industrial and commercial clients. We are present all over Poland; we have 32 field offices, currently managing over 200 investments; we also have our own Design Office. We provide substantial financial stability, technical skills, interdisciplinary experience and know-how to manage projects of all types. Our activities are related to every sector: construction, industry, transport, water and wastewater infrastructure, environmental protection, waste, sustainable urban development, energy, telecommunications and many others.
Acteeum Group
Acteeum Group jest prywatną międzynarodową firmą działającą na rynku nieruchomości komercyjnych oraz mieszkaniowych w Polsce, podejmującą się przeprowadzenia całego procesu deweloperskiego, od rozpoznania odpowiedniego terenu pod zabudowę, poprzez etap projektowania, budowy, komercjalizacji, aż po zarządzanie i sprzedaż obiektów. Podejście Acteeum do projektów bazuje na wieloletnim doświadczeniu i znajomości polskiego rynku oraz procesu deweloperskiego. Spółka jest partnerem biznesowym dużych firm instytucjonalnych, m.in. CBRE Global Investors, Immofinanz, NepiRockcastle, BPI, Equilis jak również współpracuje z inwestorami prywatnymi. Acteeum skupia się na budowie dużych kompleksów handlowych oraz obiektów z przeznaczeniem na cele mieszkaniowe. Acteeum posiada własne portfolio gruntów oraz negocjuje zakup kolejnych terenów pod budowę centrów handlowych, retail parków oraz na cele mieszkaniowe. Więcej o Acteeum na stronie www.acteeum.pl *** Acteeum Group is a privately owned international company operating on the commercial and residential real estate market in Poland, undertaking the entire development process, starting from selecting suitable plots for development through the stage of design, construction, commercialization, management, and sale of facilities. The Acteeum approach to projects is based on extensive experience and knowledge of the polish market and the development process. The company is a business partner of large institutional companies, including CBRE Global Investors, Immofinanz, NepiRockcastle, BPI, Equilis as well as private investors. Acteeum focuses on the development of large-scale retail facilities and residential projects. Acteeum manages a land portfolio and negotiates the purchase of further plots for the construction of shopping centers, retail parks, residential developments as well as mixed schemes. Further information about Acteeum and its projects at: www.acteeum.pl
Więcej możliwości pomocy
Możesz wspierać nasze działania na różne sposoby i w ten sposób dawać nadzieję na życie wielu Pacjentom chorym na nowotwory krwi.