Zrób to na 1,5%
Przekaż 1,5% podatku i wesprzyj walkę z nowotworami krwi.
Aktualności

Akcje z influencerami w 2022 roku

Dzięki mediom społecznościowym i pomocy popularnych twórców możemy edukować i docierać do wielu młodych ludzi. W 2022 roku współpracowaliśmy z influencerami w celu wzmocnienia świadomości o dawstwie szpiku.

Przeprowadziliśmy akcje takie jak:

#Influencerdoszpikukości – celem akcji było udowodnienie, że każdy może być influencerem, mieć wpływ na swoje najbliższe otoczenie i doświadczyć czegoś niezwykłego. Jak można to zrobić? Zapisać się do bazy DKMS, zamówić pakiet rejestracyjny i podzielić się tym ze swoimi znajomymi. Pokazać na własnym przykładzie, że fajnie jest pomagać i przekonać swoich najbliższych, aby również się zaangażowali.

#Masztowgenach - w oparciu o hasło „masz to w genach” twórcy TikTokowi zachęcali do rejestracji w bazie potencjalnych Dawców szpiku. Opowiadali kim jest "bliźniak genetyczny", obalali mity i podkreślali fakty o dawstwie i opisywali co mają w swoich genach.

#IdealnyPrezent - pokazanie, że rejestracja w bazie Fundacji DKMS to najlepszy z możliwych prezentów – potencjalne uratowanie życia. Zachęcenie obserwatorów do zarejestrowania się w bazie potencjalnych Dawców szpiku.

W naszych akcjach udział wzięli:

Dominik Rupiński, Tycjana, Julia Żugaj, Adam Boguta, 33Szczepan, Ada Krysian, Jeremi Sikorski, Queen Seraphina, Człowiek Absurdalny, Dawid Frank, Instabaks, Kamil Baleja, Łukasz Wala, mama_na_siłowni, Modny_tata oraz Rolnikwszpilkach (Małgosia Borysewicz), _mommy.m (Martyna Murawska), Kuba Norek, Mateusz Ciawłowski, Julia Śmigielska, Andrew_royce, Michaelkol, ochlopcze, Malwina Roczniok, Żaneta Kussa, Glencu, Ekajestem, Bbyewa, kvmciu, Instatruelove.

Publikacje na Instagramie, TikToku oraz Facebook’u cieszyły się dużym zainteresowaniem. Zostały obejrzane ponad 13 mln razy.

Podobne wpisy