Dawca z pakietem rejestracyjnym

Misja Fundacji DKMS

Dlaczego Cię potrzebujemy?

  • Co 40 minut ktoś w Polsce słyszy diagnozę - nowotwór krwi.
  • Tylko 25% Pacjentów znajduje zgodnego Dawcę w swojej rodzinie. 75% chorych potrzebujących przeszczepienia poszukuje Dawcy niespokrewnionego.
  • Pomimo ponad 1,7 mln osób zarejestrowanych w bazie Fundacji DKMS, nadal co 5 Pacjent nie znajduje swojego „bliźniaka genetycznego”. Dlatego tak ważne zarówno dla Pacjentów, jak i rozwoju transplantologii jest to, aby kolejne osoby rejestrowały się w bazach Dawców. Dzięki Dawcom szpiku coraz więcej Pacjentów otrzymuje szansę na życie.

Statystyki

  • Codziennie 20 Dawców z baz Fundacji DKMS oddaje krwiotwórcze komórki macierzyste.
  • Każdego roku tylko w Polsce 700 Pacjentów zostaje zakwalifikowanych do przeszczepienia i będzie potrzebowało swojego Dawcy.
  • Ponad 9000 Pacjentów z bazy Fundacji DKMS otrzymało drugą szansę na życie od Dawców niespokrewnionych!

Porady i wskazówki

Tworzenie Wirtualnego Dnia Dawcy Szpiku

Napisz coś o sobie

Podziel się swoją historią. Wyjaśnij, dlaczego ta akcja jest dla Ciebie ważna. Dołącz zdjęcia i opowiedz wszystkim, dlaczego warto zarejestrować się jako potencjalny Dawca szpiku.

Ustaw cel akcji

Jeśli chcesz, możesz ustawić cel swojej rejestracji. Pamiętaj, że ludzi motywuje liczba rejestracji, ale nie zapominaj o tym, że zbyt wygórowany cel będzie trudno zrealizować.

Zaangażuj swoich bliskich

Pomyśl o swoich znajomych, na których zawsze możesz polegać - przyjaciele, rodzina, sąsiedzi i współpracownicy. Udostępnij im informacje o swojej akcji i poproś ich, aby wysłali informacje o Wirtualnym Dniu Dawcy w świat.

Media społecznościowe

Motywuj do działania

Zachęć swoich obserwujących do wspierania Twojej akcji. Pamiętaj, że w mediach społecznościowych trzeba podawać jasne komunikaty. Postaraj się odświeżać treści na swojej akcji oraz poszerzaj grono osób, które mogą Cię wspomóc w promowaniu rejestracji.

Aktualizuj informacje o swojej akcji

Informuj swoich bliskich o liczbie rejestracji i aktywuj ich do działania. Czas trwania treści w mediach społecznościowych jest bardzo krótki. Aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, udostępniaj swoją akcję regularnie na swoich social mediach.

Podziękuj za osiągnięcie celu rejestracji

Uczestnicy akcji będą dzielić z Tobą radość udanej akcji.

Biblioteka obrazów
Infografika
Biblioteka filmów
Fundacja DKMS - Infografiki